1 דקות קריאה
כולם מדברים על אונבורדינג

הצטרפות לקוחות חדשים או חברי קהילה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כשיש הרבה לידים, לקוחות וחברי קהילה (ברכה!). יחד עם זאת, בעזרת טכנולוגיה ותהליכים נכונים - זה יכול להיות תהליך חלק, יעיל ואפילו כזה שממצב את הארגון במקום של 'וואו'.


המשפט הזה של אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני? אז הנה לכם החשיבות של אונבורדינג טוב. כשלקוח פוטנציאלי חדש פונה אליכם או חבר חדש רוצה להצטרף לקהילה שלכם - הייתם רוצים שהתהליך הזה יהיה חלק, יעיל ונעים עבורו? אז איך אפשר לעשות זאת?


אחת הדרכים היעילות להכנסת לקוחות חדשים או חברי קהילה חדשים היא להשתמש בפלטפורמות טכנולוגיות ושימוש באוטומציות. למשל לשלוח מייל ברוכים הבאים ברגע הפנייה הראשונה או להציע תוכן בעל ערך שיישלח בצורה אוטומטית לאותו לקוח או חבר קהילה חדש. ניתן לעשות זאת כתגובה למילוי פרטים באתר, לאחר מענה על שאלות כניסה לקהילת פייסבוק וגם מתוך מילוי דף נחיתה פשוט. כל שנדרש הוא להבין את הרצון המדוייק, להחליט על תכנים או צרכים שהארגון רוצה לענות עליהם בתהליך זה ולחבר את המערכות הטכנולוגיות הרלוונטיות. 


דרך יעילה נוספת להכניס לעניינים לקוחות חדשים או חברי קהילה חדשים היא להכיר אותם קצת יותר. בין אם זה בשיחה (גם כאן נכנסת מערכת שיכולה לפשט את הכל) או באמצעות מענה על סקר או שאלון. ככה - תוכלו בעתיד לבצע פרסונליזציה - התאמה אישית של התכנים הנשלחים או השירותים המוצעים על ידי הארגון ככה שיתאימו לכל לקוח או חבר קהילה בדיוק. 


דרך שלישית לאונבורדינג מוצלח יכולה להיות חשיפה הדרגתית עם המוצר או השירות שהארגון שלך מספק. גם כאן קיימות דרכים טכנולוגיות שונות לעשות זאת ובחירת הדרך והתוכן תלויים בהבנה של מי הלקוח או חברי הקהילה החדשים. 


לעזור ללקוח או לחבר קהילה חדש זה לתת לו תחושה שהארגון רואה את הצרכים שלו. וזה לגמרי אפשרי ולא מורכב. 


לסיכום, שימוש בטכנולוגיה ובתהליכים יעילים יכול לשפר משמעותית את חווית ההצטרפות ללקוחות חדשים או לחברי קהילה. על ידי שימוש בפורטלים מקוונים, מערכות מידע, דיוור ומערכות נוספות, ניתן להפוך הרבה מהמשימות הכרוכות בתהליך האונבורדינג לפשוטות ולספק לקהל שלך את המידע והתמיכה שהוא צריך כדי להיות לקוח שמח א וחבר קהילה מעורב.

רוצה לשמוע עוד ולבחון יחד איך הכי נכון ויעיל לבצע אונבורדינג בארגון שלך?

אז בואו נדבר