"להתחדש זה לגדול"

 הכנסת תהליכים חדשים והטמעת טכנולוגיות תומכות בארגון לבניית תשתית חזקה ויציבה.


תהליכי עבודה פנים ארגוניים משפיעים גם החוצה. התרבות הארגונית מורגשת בקרב לקוחות הארגון ובטח בתוך קהילה אם יש. 

לדוגמא הדרך שבה אנו מקבלים חבר קהילה חדש או הרצינות שנשדר אחרי פנייה חדשה  של לקוח הן כרטיס הביקור הראשון של הארגון.

הכנסת מערכות טכנולוגיות לניהול לידים והקשר עם לקוחות הן ה-א' ב' של ארגון שרוצה לעשות SCALE UP - אוטומציות של מיילים למשל יכולות לחסוך לארגון הרבה זמן ולשדר מקצועיות.

תהליך אונבורדינג מסודר בכניסה לקהילה חדשה הוא דבר שמעודד מעורבות בהמשך הדרך ויכול להביא לצמיחה נוספת של קהילה. הכנסת מוצר דיגיטלי חדש כמו קורס או ערכה בתשלום היא דבר שמשקיעים בו איקס זמן לבנייה ואז עובד בשבילכם - הכנסה פאסיבית מישהו?

כמות הטכנולוגיה שקיימת היא אין סופית ולכן חשוב לבחון את הטכנולוגיה הנכונה ביותר לצורך.

 עבדתי עם מגוון מערכות לניהול לידים ואופרציה כגון - מאנדיי, פייפדרייב, קליקאפ, האבספוט ועוד.

מערכות דיוור כמו מיילצ'ימפ וסמוב, מערכות סקרים כמו טייפפורם, ג'וטפורם. מערכות נוספות כמו קלנדלי לשיבוץ פגישות, אלמנטור לתוספות מהירות באתרים, סקולר לבניית קורסים דיגיטלים, קאנבה ליצירת עיצובים וטמפלייטים וזאפייר שעוזר לבנות ממשקים ואוטומציות בארגון. 


הסוד הוא לבחון מה הדבר שהכי מתאים לארגון כך שגם יביא את הערך המירבי ויחד עם זאת - ידרוש את כמות המשאבים המועטה ביותר. בשביל זה - אני פה.


בואו נדבר על זה